понеделник, 7 септември 2015 г.

Плюсове и минуси на имейл маркетинга


Ако пък имате нужда от намаляване на разходите и повишаване на ефективността, то някои имейл-маркетингови програми могат да предоставят впечатляваща възвръщаемост на инвестициите.

Маркетингът чрез имейл има много предимства:
  • Струва малко.
  • Моментален е.
  • Интерактивен е.
  • Разпространява съобщението ви до много клиенти.
  • Имайл маркетингът
  • Улеснява проследяването на такива неща, като неправилни имейл адреси (чрез върната поща), положителни и отрицателни отговори, посещения на уеб страници (от връзка, вградена в имейл съобщението), и увеличения на продажбите.
Имейл маркетингът има също така своите недостатъци. Наводнени от имейли, клиентите могат да филтрират съобщенията ви от своите входящи кутии и да ги изтриват, без дори да ги прочетат. По-лошо, те могат да сбъркат вашите имейл съобщения с нежелана поща, особено ако получават твърде много ненужни съобщения. Най-лошо от всичко, клиентите ви могат да решат, че съобщението ви е нежелана поща, ако съдържанието не отговаря на това, което те са мислили, че трябва да получат.
Основният извод от всичко това е: Не прекалявайте със съобщенията към своите потенциални клиенти! Имейл маркетинг, който е направен добре, може да засили положителните взаимодействия на клиентите ви с вашия бизнес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар