Когато разглеждаме термина сео оптимизация, можем да го разделим на два вида:
1) On-page СЕО оптимизация
2) Off-Page СЕО оптимизация
Общи принципи за Off-Page сео оптимизация
- Създаване на качествено съдържание. Вашата цел е да създадете съдържание, което ще се харесва;
- Представяне на вашият уеб сайт в онлайн директори;
- Писане на публикации/статии в други блогов;
- Има много начини за изграждане на
връзки.
- On page – сео оптимизация се състои от специфични ключови думи, поставени в действителното съдържание на уеб страниците.
- Изберете стратегически правилното заглавие с ключова дума, мета тагове и заглавни тагове. Вашата цел трябва да е съвршенно ясна, имайки предвид, че вашата страница ще бъде посещавана от хора и програми, чиято цел е да намират и индексират най-доброто съдържание в търсачките.
- Sitemap е също важнен фактор в плана за сео оптимизация , защото те ръководят търсачките при обхождането на вашият сайт.
Вие
може да създадете най – добре изглеждащия уеб сайт с потенциала да бъде
много ефективен, но няма да има стойност, ако няма посетители. Да ви
откриват лесно онлайн в интернет пространството е необходимо за всеки
сайт, независимо дали създавате нов уеб сайт, правите редизайн или
подобрения на вече съществуващ такъв. Това изисква много работа,
последователност и дългосрочна стратегия. При изграждането на сайта е
задължително да имате план за SEO (Search Engine Optimization) – сео
оптимизация, за да се възползвате максимално и безплатно при класирането
в търсачките. Всеки собственик на сайт иска да е на първа страница в
търсачките, но върховата позиция е конкурентна за достигане.
Когато разглеждаме термина сео оптимизация, можем да го разделим на два вида:
1) On-page СЕО оптимизация
2) Off-Page СЕО оптимизация
1) On-page СЕО оптимизация
2) Off-Page СЕО оптимизация
Общи принципи за Off-Page сео оптимизация
- Създаване на качествено съдържание. Вашата цел е да създадете съдържание, което ще се харесва и с което ще искат да се свързват.
- Представяне на вашият уеб сайт в онлайн директории
- Писане на публикации/статии в други блогове
- Има много начини за изграждане на връзки. Бъдете внимателни къде и как добавяте вашият линк
- On page – сео оптимизация се състои от специфични ключови думи, поставени в действителното съдържание на уеб страниците.
- Изберете стратегически правилното заглавие с ключова дума, мета тагове и заглавни тагове ( Н1, Н2, Н3, Н4, Н5, Н6, ). Вашата цел трябва да е съвршенно ясна, имайки предвид, че вашата страница ще бъде посещавана от хора и роботи ( програми чиято цел е да намират и индексират най-доброто съдържание в търсачките. )
- Sitemap е също важнен фактор в плана за сео оптимизация , защото те ръководят търсачките при обхождането на вашият сайт.
- Избягвайте посетители да достигнат първо до страници: “404“ или “Страницата не е намерена”. Настройте страниците да не се индексират от търсачките.
Няма коментари:
Публикуване на коментар