Доказано е, че рекламата, която предизвиква положителни емоции, в съзнанието на човек, има много по-голям успех, от тези, които предизвикват страх, агресия или изграждат рекламната си стратегия на базата на антирекламата. Всеки човек се стреми да бъде щастлив и да изпитва удовлетворение от живота. Много от рекламите в днешно време се правят от психолози, които познават добре човешката психила и знаят как би реагирал човек на дадено рекламно съобщение. На базата на тези изследвания и познания, те правят рекламните си стратегии. Много известни и утвърдили се вече компании използват щастието, като рекламно послание. Това е защото те са открили зависимостта между скритата и осъзнатата впоследствие потребност на хората, като при всеки тя може да бъде различна, но в крайна сметка задоволяването на потребността го прави щастлив. Ще дам обикновен пример, за да стане по ясно. Ако един човек се интересува от хубави коли, когато види реклама на хубава кола, с много екстри и в нея, например една красива жена, той започва да си представя в съзнанието, че ако има тази хубава кола с много екстри, ще има и хубава жена, въображението му почва да работи и представяйки си тази картина, изпитва щастие и започва да се стреми към закупуването на колата. Рекламата от своя страна му е въздействала и е изиграла своята роля, тя е отключила или е засилила неговата потребност не само за закупуване на кола, а за осигряване на щастлив живот. Подсъзнателно всеки човек се стреми да изпитва щастие. За всеки това щастие се определя от различни фактори. За някой ще е важно да намери любовта на живота си, за друг да се реализира професионално, за трети дом и семейство, за четвърти финансова стабилност, слава и т.н. Затова големите компании правят непрекъснато проучвания какво кара хората да бъдат щастливи и се опитат да създадат представа в рекламата си, че използването на рекламирания от тях продукт, може да направи човек щастлив, насочвайки хората към положителните страни на продукта. Пример може да се даде например с рекламите на "Coca Cola", "Happy", на някои от мобилните оператори и много други. Използвайки термини като "Път към щастието", "Извор на щастие" и други подобни, те отключват в съзнанието ни положителна нагласа към продукта и как при използването на продукта ние ще се чувстваме щастливи.
Заради всичко това е хубаво да се стремим към реклама предизвикваща положителни чувства и емоции. http://vbox7.com/play:m6290e98&al=2&vid=10314828https://www.facebook.com/pages/%D0%A3%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%88%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0/129759197173159?ref=hl
За да бъде една реклама успешна, тя трябва да отговаря на някои определени изисквания. Живеем във време, в което непрекъснато излизат нови и нови продукти. Развитието на производството и технологиите е нещо много хубаво, но с навлизането на новите продукти излизат непрекъснато нови и нови реклами. Хората няма възможност да запомнят всичко, получава се едно сензорно засищане и рекламна слепота. За това е много важен начинът, по който ще рекламираме продукта си.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар